Jag vill ha mina saker!

Skype med mammi & sjuk lillebror var dagens hojdpunkt.
Annu mer glad blev jag nar jag fick veta att Helena, som kommer supersnart, har lite plats over i sin resvaska & jag valde ut nagra par skor jag saknar.
Hoppas nagot far plats!
Annars kan jag ju fa massa grejor nar lillebror kommer i Augusti med sin Elin.
LANGTAR!
Eller nar mammi & pappi kommer i slutet pa September.
Saknar mina grejor dar hemma.
Speciellt allt jag samlat pa mig sen jag var, for 14 att ha i min lagenhet.
Tank alla pengar jag lagt ut pa saker att fylla ut en lagenhet med som bara ligger dar pa vinden & ruttnar.
Eller nej. Det ruttnar ju saklart inte!
Men dom bara ligger ju dar.
Och kommer aldrig mer anvandas.
Vissa saker kan jag ju skeppa over nar jag gatt igenom ladorna, nar jag kommer hem, men det ar ju sa dyrt, sa det ar lika bra att kopa nytt..
Hoppas att lillasyster & lillebror kan fa nytta av nagot!
Resten vet jag inte vad jag ska gora med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0