11 Mars

Idag blir lillbebis 7 månader!
Galet vad fort tiden går! Och han har äntligen rullat från rygg till mage nu!
Tjohooooo.

Hann Skypa lite med min underbara Mammi idag.
Vi packade lite kläder som Viktora & Susanne ska ta med sig.
Hade glömt bort mer än hälften av allt jag ägde.
Så det känns som jag shoppat loss nu. Skönt!
Dessutom ska det skickas med saker från min gamla lägenhet som jag ska ta med till min nya.
Ååååååh vad jag längtar efter att flytta!
Vad underbart det ska bli!
Nästan bara en månad kvar tills vi får börja!
LÄÄÄÄÄNGTAR!

Tog mig joggandes runt rundan idag igen förövrigt.
BRAAAAAA Jenny! Braaaaaa!

Kommentarer
Postat av: Emma

BRA Jenny! :) Längtar tills ni ska ha inflyttningsfest så man får se den snygga lägenheten! Hinner du ses något i helgen?

Kram

2010-03-12 @ 01:47:58
URL: http://emajosefina.blogg.se/
Postat av: Audience Analysis

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 10:45:40
URL: http://audience-analysis.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0