Blixtar & Dunder

Herrejavlar vad jag skvatt i morse.
Vaknade av att hela lagenheten skakade & det lat som att nagon precis slappt en atombomb utanfor fonstret.
Det var ingen atombomb.
Det var aska.
Shit vad radd jag var!
Igar regnade det sa mycket att flera hundra tusen blev utan elektricitet.
Oversvammningar overallt.
Nar vi skulle ga fran lagenheten till the Subway, lag det hogar med paraplyer overallt.
Helt galet.
Dom blaste sonder pa nolltid! Helt galen vind.
Och regnet kom fran alla hall & kanter, sa paraply spelade nastan ingen roll for man blev dyngsur iallafall.
Vara 2 paraplyer ligger nu i en fin paraplyhog ute pa gatan.

Gardagen var sa lugn sa lugn.
Det var valbehovigt.
Vi at lite kinamat till lunch. Akte till H&M dar jag fyndade tva farligt snygga kavajer & ett par byxor med skinndetaljer.
Sen handlade vi mat, en vinflarra & nagra ol.
Gick hem & borjade skriva lite tack-kort, kikade pa tv, pratade.
Sen gick jag till affaren for att kopa kortlek & Yatzy.
Andrew har aldrig spelat Yatzy!?! Det ar lite smakrangligt att forklara reglerna pa engelska. Haha.
Men vi tog oss igenom en omgang.
Jag SAKNAR att spela spel.
Ar ju uppvuxen i den varsta spelfamiljen ever formodligen.
Fick en chock nar han bara kunde ETT kortspel. Eh!?

Frida! Kan vi 136 st eller!? Haha
Blev en annorlunda kvall iallafall & vi somnade tidigt.
Gottans.

Nu har jag precis gjort pannkaksfrukost, bacon & kanelbullar. Dricker kaffe & vantar pa att mannen ska duscha klart.
Sen blir det promenad i regnet till Create & Barrel & andra inredningsaffarer.
Sen vill jag ga pa bio!

Shit vad mycket jag skrev..

Hejda.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stress, gurka, kungen i hörnet, skitgubbe, finns i sjön, tjuv, ägget, nollan , Jenny, svälta räv, vänd åtta, neger och president... Bara ett urval. Lär honom!!

2010-03-14 @ 22:36:25
Postat av: Pappsen

Ojojoj vad vi ska spela när du kommer hem !

Galenpanna, Helt hysteriskt, Yatzy osv...

I går firade vi mormor i vackert väder.

Nu i Arvika är det -14 och solen börjar leta sig upp över trädtopparna. Om två veckor får vi sommartid, så då blir det till att pendla i mörker några veckor igen.

Kramar i massor

Pappa

2010-03-15 @ 07:31:36
Postat av: Hanna

Vad otroligt skönt att se att du använder ordet "skvatt". I Sthlm är det ingen som fattar vad det betyder??? Hallå liksom =) puss

2010-03-22 @ 11:20:11
URL: http://hannuen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0