Det går inte

Nej.
Jag kommer inte klara dom här sista veckorna med att bara se Andrew 1,5 dag i veckan.
Eller om vi har tur & jag har min lediga helg, 2 dagar.
Det är sjukt.
Vi saknar ihjäl oss. Vi mår inte bra av det alls..
Jag känner mig hemskt deprimerad.
Jag älskar pojkarna här, jag älskar att jobba med dom.
Jag har underbara dagar här när allt känns toppen!

Men jag kan inte vara så långt ifrån min man.
Min MAN!
Såhär ska det inte vara..
Det räcker med att jag är utan min familj & alla vänner.

Jag vet inte jag..

Kommentarer
Postat av: Fatima

Åh, jag vet hur det känns. Påminner mig om mina sista veckor som au pair. Men sätt dig själv i första hand. Kan du inte prata med familjen om hur du mår och känner. Kanske kan du sluta tidigare?

2010-03-26 @ 19:05:48
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0