Godmorgon

Sötbebbe tycker INTE om att sova.
Jag tror han tycker det är slöseri med tid.
Mer lajbans att leka tittut & käka äppelpure liksom.
Vet bara inte hur jag ska förklara för honom hur ICKE-roligt övriga boende tycker det är att vakna 4.30.
Anyways..

Lördag morgon.
Aaaaaaaaaah. Skönt.
Ska jobba några timmar nu sen åker jag till Andrew.
Kraaaaaamkalas ska det bli!

Har ju en liten överrasking till honom faktiskt.
Ska bli skoj & se om det blir tummen upp eller ej.
Eller. Jag vet att det kommer bli fetingtumme upp.
Är inte ett dugg tveksam om att jag kommer ha en väldigt glad man i eftermiddag.
Och är han glad. Är jag glad.
Och då är ju allt toppen. Sååååååå. Bra jobb Bennsan!

Jag är allt en bra fruga jag.


Kommentarer
Postat av: Ravnkaroline

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-01-13 @ 10:28:56
URL: http://ravnkaroline.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0