Jag gjorde det igen

Pannkaksfrukost.
Uh vad jag ar kung pa att steka dessa delikatesser nu altsa.
Kollade pa Princess and the frog ocksa.
Maste kika pa feel good filmer just nu.
Den var supersot.

Dromde om varan Wedding Registry hela natten. Haha.
Vaknade imorse, loggade in & borjade kika runt med en gang om det fanns nagot som kandes mer viktigt eller om jag valt ratt farg, antal osv.
Suttit som besatt & kollat inredning, detaljer.
Vill flytta nuuu!
Bara 3 veckor kvar!
7 veckor tills jag bor dar fullt ut.
Langtar Langtar Langtar!

Nu ska jag forsoka lyfta rumpan fran soffan & fa lite frisk luft.
Ska ocksa forsoka vacka liv i mannen som somnat om sa fint pa min arm har nu.
Den borjar domna bort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0