Jag njuter

Antligen ar jag hos Andrew.
Hemma.
Aaahh!
Nar jag kom hit igar fick jag mitt wedding band. Min andra ring som visar att jag ar gift.
Sa fiiin!
Har handlar allt om megastora diamanter & att ha formogenheter pa fingret.
Ni ska se fruarna dar jag bor.
Manga bara tavlar med varandra om stora buffliga ringar.
Ser sa hemskt ut.
Jag valde en personlig vintage look som ar superfin.
Inte nagot mycket & markvardigt. Love it!
Jag som aldrig gillat bling osv.

Anyways.. Nog om det.
Vi at Indiskt & sen gick vi hem for att sova laaaange.

Imorse tog jag en morgonpromenad.
Gjorde pannkaksfrukost, sag Julie & Julia. Den var inte mycket att hanga i julgranen..

Sen har vi suttit har inne pa internet for att gora varan Wedding Registry.
Andrews familj + vanner tycker det ar viktigt att vi behaller denna amerikanska tradition, sa vi har suttit & valt ut allt mojligt pa var onskelista.
Ah vad mycket det finns man vill ha till nya lagenheten!
Vi lyckades ocksa kopa varan entertainment unit & nagra hyllor pa Crate & Barrel.
Har suttit har heeeela dagen.
Vi tog oss nyss utanfor dorren i 10 minuter for att hyra filmer & kopa en flaska vin.
Nu vantar vi pa Thaimaten & har precis satt pa The Blind Side.
Jag gar inte in med en positiv installning till denna filmen, meeeen, med Oscar Nominies, sa vet man ju aldrig.

Nej. Nu ska jag duka bordet.
Later!

Kommentarer
Postat av: mammi

Skönt att du är os honom nu, njut, så hörs vi på Skype?! Älskar er!

2010-03-28 @ 12:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0