Käre Gode Gud!

Jag ber nu till gudarna att lillbebis ska lära sig sova hela natten.
Åh vad jag är trööööött..

Jaja.. Han kan inte hjälpa det såklart. Han är ju bara en skruttplutt.
Sjukt söt är han också.
Min gosepumpa.
Men jag gillar inte att han väcker mig varje morgon ändå..

Insåg att det inte blir en enda lång sovmorgon på hela veckan.
Lördag jobbar jag morgonen, söndag ska jag upp & börja min utbildning inför Boston-resan.
Sen måndag morgon måste jag upp för att jobba igen.

Känns just nu lite dumt att jag valde söndagskurs, eftersom jag vill kramas på Andrew just nu.
+ att vi måste skicka in alla våra papper denna helgen, så vi har en del jobb kvar att göra.
Min "To do list" krymper tydligen inte..

Måste hela tiden tänka på vad underbart allt kommer bli i Maj när vi bo tillsammans, hela tiden, varje dag, i våran nya, fina lägenhet.
Åååååååååh vad jag LÄNGTAR!


Kommentarer
Postat av: mammi

Skickar lite vårkrafter från Sverige!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Sådär! Kämpa vidare, det är en investering för din egen framtid!

Love you!

2010-03-04 @ 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0