Lördag

Vaknade upp tidigt.
Känner efter på fingret. 
Där sitter min dröm ring som den ska.
Pillar lite på min MAN.
Är lyckligast i hela världen!
Han är dock tröttast i hela världen, så jag nöjer mig med att hålla honom vaken en liten stund, för att sen låta honom somna om.
Jag stiger upp & tittar runt i lägenheten.
Vad i helvete gjorde vi natten innan!?
Man kunde inte se golvet! Det låg kläder, presentpapper, skräp, talrikar, glas.. you name it! Överallt!
Börjar rycka tag i allt & plocka undan.
Äter lite frukost & pillar med datorn.
Lägger in bilder. Bloggar.
Börjar göra mig iordning.
Får liv i min make. Får ångest när jag vet att vi ska ut ikväll igen för att fira alla 30åringarna.
Inser att jag gav Andrew hans födelsedagspresenter föregående kväll.

Andrews kompis kommer in & säger hej.
Jag hinkar kaffe.
Vi börjar smått planera kvällen.
Efter soffhäng gör vi lite ärenden & bestämmer oss för att möta upp allihop på en bar i West Willage.
Vi spelar fotbolls-spel (Skit TRIST) & pingpong.
Börjar dricka öl & sen var vi igång.
Tar en paus för att svira om inför kvällen.
Beställer Indiskt & poppar musik.
Möter upp gänget på ett hotell & förfestar.
Åker till en bar/nattklubb som hade missat vår bokning & därför fick vi hoppa över till andra sidan gatan & skaka loss där istället.
Det blev snabbt packat med folk. Gick inte att röra sig!
Ändå lyckas jag på 2 minuter fixa en jaeger shot till mitt födelsedagsbarn på 12-slaget.
Och där gick det utför..







Eftersom jag + flera andra avskyr när det är trångt, åkte vi vidare till en ny bar.
Det var den bästa taxiresan i hela mitt liv.
Åh vad jag skrattade.

Vi köpte pommes runt klockan 4 & rullade hemåt.
Somnade runt 5.30 på morgonen & sov läääääääääääääääääääänge dagen därpå.

Lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0