Nu funkerar allt igen!

(Ja jag skrev funkerar med flit)

Idag är det St. Patricks Day. Det är någon irländsk högtid & Andrew som propsar på att han är halv-irländare tycker att jag minnsan ska gå runt i något grönt idag eftersom jag är gift med honom.
Eh? Icke då.
Här ska det inte firas.
Det dricks en massa öl idag & folk nyper varandra!?
Måste läsa lite mer om detta spektakel.

Annars så är det sjukt varmt här just nu.
Sprang på High School Tracks förut & svettades nästan ihjäl.
Fick springa i linne! GUD SÅ SKÖNT!
Det ska vara såhär fint i flera dagar till.
Underbart nu när mina smulor är här.
Om 24 timmar är jag hos dom!!
Äntligen! Fy vad jag hatar att längta.

Nu ska jag kolla lite restauranger inför helgen osv..


Kommentarer
Postat av: Andrew

I'm 1/4 Irish my dear...and you SHOULD be wearing something green (even if you're not Irish, hence the pinch). ;-)

2010-03-17 @ 21:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0