Oj så det kan bli

Här har det varit strömlöst sen lördag tydligen.
Stackars familjen.
Ingenting har dom haft, eller jo, dom har en generator som gått, men man måste ju liksom spara med strömmen, så det har varit tufft för dom.
Helvete vad vädret ställde till det överallt.
NU kom iallafall ström, internet, telefon osv tillbaka.
Tack Gud!
Annars hade det varit mindre skoj.

Nu mår jag bättre från min kräkattack också.
Bra!
Jag måste nog skärpa till mig när det kommer till maten jag stoppar i mig.
Äta mer ordentligt. Saker jag ätit i hela mitt liv innan jag kom hit.
Denna jäklans maten är ett förbannat problem här.
Min mage är ett hemskt problem.
Men som jag sagt förut. Jag vet att mycket av det har med min inre stress att göra.
Stress stress stress som bara kryllar i min kropp.

Nu ska jag sova & längta efter Sivert & Flouke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0