Torsdagen

Jag gick runt som ett nervvrak hela dagen.
Dom varnade för snöstorm & visst kom den.
Med besked!
Herrejävlar vad det snöade.
Jag fick ändra om mitt schema så jag kunde åka ett tidigare tåg & tur var det!
Tåget kröp fram & blev aningens försenat.
Jag plaskade mig fram hem till lägenheten & var genomblöt!

När jag kom in hade Andrew köpt blommor & champagne.
Nu var det ju som såhär. Att Andrew berättat för mig att vi inte skulle kuna köpa några ringar nu eftersom vi behövt att betala så mycket pengar för lägenheten + mina anökningspapper osv. Så jag förväntade mig ingenting.
Vi gjorde oss snabbt iordning. Drack lite vin. Pratade.
Ringde upp vännerna & bestämde tid att träffas för en Comedy Club.
Jag står helt färdig när Andrew säger.
Jenny. Det är något som fattas.

Jag trodde att han skulle dra en liten snyft-historia om hur gärna han vill ge mig ringen men att det inte går, när han går ner på knä & friar.
Och såklart med min ring.
Herreguuuuud vad jag grina.
Som tur var hade han räknat med det & jag hade tid att hinka ett till vinglas & göra om sminket.
Nästa surprise var att vi skulle möta upp alla på baren vi träffades.
Jag var helt överväldigad.
Comedy Showen var bra men jag var som i en sago-dimma.
Någon helt annanstans!

Somnade sent efter massa glass & prat.
Vaknade supernervös några timmar efter & då var det fredag.
Dags att gifta sig..

Det skriver jag mer om senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0