Brunch

Ah vad skont!
Jag sov ut idag. Antligen!
Slocknade redan 10.30 igar.

Det blev ett besok till en mexikansk restaurang "Vera Cruz".
God mat & mysig atmosfar.
Kul att testa stallen har i Williamsburg.
Idag efter min skonhetssomn, skypade jag med mor & far & efter det foreslog Andrew brunch.
Ni kan ju gissa om jag var lycklig & sa ja med en gang.
Vi gick till "Teddy's" & at pannkakor med jordgubbar, banan & sirap.
Hembakat brod med marmelad, stekta agg, stekt potatis & bacon.
Behover jag tillagga att jag ar sa matt att jag rullade hem?

Nu har jag packat vaskan for Colorado.
Har som vanligt superangest for jag vill ju ha med ALLT.

Ska ta en paus & kolla "Cloudy with a chance of meatballs" nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0