Lättar på hjärtat

Jag vill inte vara någon tråk-fia här nu, men jag måste få något sagt.
Jag kommer att bli överlycklig om ni, mina vänner kommer & hälsar på här i New York för att turista & ha semester.
Det är givet att jag kommer försöka umgås med er så mycket som möjligt.
Men jag måste sätta ner foten & säga att jag kommer neka att bo hemma hos mig.
Om jag hade bott själv hade det varit en helt annan femma, men jag har en man som jobbar väldigt långa dagar & även hemmifrån hela tiden.
Jag kommer själv jobba heltid.
Det är så otroligt, otroligt många som frågat & jag kan inte låta alla bo hemma hos mig.
Vet inte alls vart jag ska dra gränsen så jag säger bara nej rakt igenom.
Kanske tycker ni att jag är supersnål & elak & ego & allt..
Men jag kan inte låta nya människor bo hemma hos mig varje vecka.
Det går inte.
Tyvärr :/

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Bra Gumman

Bättre att dra gränsen tydligt !

Inga frågor utan bara , NEJ .

Pappa

Hälsa Gubben :-)

2010-05-04 @ 16:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0