Min dag

Herrejisses vad vi har gatt idag. Mina fotter varker lite faktiskt..
Jag fick en ny telefon pa Apple Store, vi besokte H&Ms flagship store & jag hittade antligen underklader i min storlek!
Det firar jag med ett glas vin & massa vattenmelon just nu.

Vi besokte ocksa Central Park & sprang in i lite andra affarer.
Vi ska ut & ata middag ikvall har i Williamsburg. Maste utforska omradet mer.

Haha. Nu nar jag laste igeom inlagget sa ser det ut som att jag ar sa extremt stor att jag aldrig hittar underklader i min storlek i vilke butik som hellst.
Grejen ar den att jag faktiskt aldrig hittar bh:ar pa andra stallen an H&M & detta ar den enda affaren som saljer underklader. Jag har verkligen provat mig igenom alla butiker, men det passar aldrig.
Sjukt konstigt. Men sa ar det.
En liten parentes bara.. :)


Kommentarer
Postat av: Daniel

Williamsburg är alltid värt att utforska mer. Ett härligt område!

2010-05-23 @ 12:23:36
URL: http://ettannatnewyork.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0