Storhandla

Mina armar ar nu 3 meter langa.
Jag har burit sa manga tunga kassar hela dagen, sa jag ar helt slut.
Kylen ar proppad med mat nu iallafall & andra massa andra nodvandigheter som borde handlats for lange sen finns nu.
Skont att ha det ur varlden.

Regnet oser ner & jag vill bara ligga har i soffan resten av dagen.
Men det gar inte for jag & mannen ska ga pa bio.
Iron Man 2 pa IMAX.
Jag som aldrig hade sett nr 1, var sa otroligt negativ till denna filmen forst, sen lyckades Andrew overtala mig att se pa den en sondagskvall & nu tror jag att jag vill se nr 2 mer an han.
Haha.
Den var riktigt bra.

Sa det blir nog bra nar jag val sitter dar.
Men just nu vill jag inte ens tanka pa att satta foten utanfor dorren..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0