Benstyrka NOLL

Jag fattar inte!
Jag cyklar till jobbet varje dag, gar promenader med lillbebis, tranar nere i gymmet nagra ganger per vecka & ar ju inte helt jakla ur form.
Jag har ju trots allt varit aktiv i hela mitt liv.
Lite benstyrka borde jag val ha?
NEEEEEJ!
Det har jag inte.
Jag ar sa javla svag i mina ben.
Det ar pinsamt!
Mamma, pappa & syrran har ju benstyrkan ALLAN.
Jag ar sa avundsjuk sa jag tror att jag dor!
Vart tog min vagen?!

Just nu ar jag namligen sa upprord for jag cyklade precis till mataffaren for att handla lite mat.
Och for att komma dit, maste jag cykla over Williamsburg bridge. En bro.
Vilket innebar att halva ar uppforsbacke.
Ungefar 1km uppfor. Det ar ganska jobbigt.
Och jag kampar!
Men trots att jag tar i av kung & fosterland & har en ganska bra fysik, sa bara swishar folk forbi mig.
Skitfort!

Den enda manniskan jag cyklade forbi var en gammal tant som sakert var 106 ar.
Hur fan gor dom?!
Tank vad mycket tid jag skulle spara i mitt liv om jag ocksa kunde cykla sadar fort.
Jag undrar vad trixet ar..
JAG VILL OCKSA VARA SUPERSNABB!

Kommentarer
Postat av: mammi

Man kan inte vara bra på allt!!!!

2010-11-12 @ 19:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0