Grillad Kyckling

Jag har varit sugen pa grillad kyckling i snart en vecka tror jag.
Helt galet.
Och det finns inte pa nagon av mataffarerna runt har.
Andrew maste hoppa av taget, ga till en mataffar & sen hoppa pa igen om vi ska kunna handla en.
Och det passade saklart inte i helgen att ata nar vi hade all tid i varlden att kopa en.
Hur som haver.
Idag var jag bara tvungen att stilla mitt kycklingsug.
Jag ar sa sugen pa min grillade kyckling att jag nastan skrev "Grillad kyckling" som inloggnigsnamn.
Ja ni fattar!
Iallafall..
Jag var tvungen att ta ut skrikig bebis fran lagenheten sista jobbtimmen.
Det var liksom olidligt inne.
Och nar jag gar forbi en matbutik ser jag en stor skylt med extrapris pa grillad kyckling!
Jag springer in & haffar at mig den storsta som finns.
Skriker nastan av gladje.
Betalar & traskar/skuttar, hem med lillbebis.
Nar jag kommer tillbaka dit inser jag att familjen ar ju judiska & ater inte kott.
Dom vill helst inte att det finns kott i lagenheten & det respekterar jag verkligen!
I min lunch osv ar det okej, men jag fattar om dom inte vill att det ska lukta grillad kyckling nar dom kommer hem liksom.
Sa jag far panik!
Jag kan ju inte kasta bort min dyrgrip!
Sa jag gommer den i trapphuset. (Haha!)
Med trippla pasar runt & massa knutar sa jag kan se om nagon tjuvat.
Och vet ni vad?!
Ingen tjuvade! Ha!
Sa nu ska jag fanimej ata kyckling sa det sprutar om det.
Jiihaaa!

Kommentarer
Postat av: mammi

Tur för dig, det kanske bara bor vegetarianer där.

2010-11-09 @ 09:37:10
Postat av: Ida B

HAHAHAHAHA!

2010-11-09 @ 16:23:45
Postat av: Fatima

Klurigt av dig! Men vad gör man inte för grillad kyckling, jag förstår precis =P

2010-11-09 @ 17:43:37
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Pappsen

Hahaha

Bara du kan fixa något sådant ;)

Hahaha

2010-11-10 @ 08:24:45
Postat av: Fabianstina

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-01-11 @ 17:17:50
URL: http://fabianstina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0