Yoga?

Mm just det.
Ni laste ratt.
Nu ar laget sahar.
Jag ar stel. Som ett kylskap.
Det ar liksom nastan lite val overdrivet stelt i denna kroppen.

Jag utfardar har en liten varning forst innan ni laser detta.
Somliga av mina narmsta vanner & familj kan namligen svimma, samt hamna i chock av overraskning.

Sa. Jag har en tranings-dvd.
En san dar som tranar rumpan & benen ni vet.
Och det finns en avslappningsgrej pa den ocksa.
Och en liten yogagrej ocksa.
Jag gjorde den forsta gangen forra veckan.
JAG GJORDE AVSLAPPNING, STRETCH & FUCKING YOGA!
Ja ni laser ratt!
Och det var ganska skont. (Det var nog inte sa fagert att titta pa dock, haha)
Och jag gjorde det idag igen.
JA NI LASER FORTFARANDE RATT!

Ah.
Galet liksom.
Det trodde jag aldrig om mig sjalv.
Och det kanns sa bra i hela kroppen.

Saa.. nu kollar Jenny Lonnstam efter nagon annan dvd med battre, langre yoga.
En hel Yoga-DVD!
For jag kommer inte ga till nagon speciel yogagrupptraning inte. Nej nej.
Det kommer droja..

Kommentarer
Postat av: mammi

Vi såg ju en yoga-studio näre er som du kan gå till...

2010-11-05 @ 23:00:47
Postat av: å

2010-11-06 @ 07:42:01
Postat av: åsa

Nämen gumman va stolt jag blir,hi hi Du vet att jag älskar yoga och tror att du oxå gör det snart. Köp en dvd med ashtanga yoga, den mest fysiska. Det är så kul att läsa om ditt liv,sluta allllldrig att skriva. Jag och Vendela planerar en new york trip nästa år,det får bli efter hennes student(fattar inte, det var ju nyss du tog studenten)Saknar dig mycket, men snart får man se dig, KRAAAAAMAR

2010-11-06 @ 07:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0