Brrr

Det ar sa kyligt.
Mysigt att bara kura under tacket pa morgonen.
Onsdag & inget utover det vanliga hander.
Jag hoppas att lillbebis snart hamnar i sin "normala" dygnsrytm efter forkylningen.
Det ar mycket barande, gnallande osv.
Vilket ar helt okej, hon ar ju bebis, men man kanner sig sa frustrerad & hjalplos nar ingenting hjalper.
Ah. Iallalfall.
Jag sitter & klickar runt pa olika shoppingsidor.
Har hittat designeroutlets & jag haller pa att bli toookiiig.
Det finns sjuka kap, for extremt lite pengar.
Jag maste spara nasta lon & klicka hem lite.
Varfor har jag inte sett detta forut?!
Eller det kanske ar tur..

Kommentarer
Postat av: mammi

JA, det är tur det för då kanske inte hemresan blivit av, eller...? :)

2010-10-20 @ 14:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0