Happy Halloween

Vi firar i soffan.
Pizza. Godis & filmer.
Jag orkar knappt rora mig idag. Seg & bakis.
Andrew som ar filmfanatiker, vill se skrackisar dagen till ara.
Denna genre ar forovrigt hans absoluta favorit alla dagar, aret om.
Jag HATAR skrackfilm.
Absolut avskyr.
Men vad gor man inte for att ha en glad man?
Sa jag kilade ner till affaren, kopte 2 tidningar, jag har ocksa otroligt manga bloggar att lasa.
Ibland sneeglar jag liiite pa filmen..
Jag ar en mes, jag vet!
Huuu vad jobbigt det ar att skvutta till hela tiden.

Ingen utkladning for oss idag heller & vi skippar den galna paraden.
Den ar sa galen att man maste vara ratt tankad med alkohol for att ta sig igenom.
Och det har jag noll lust till idag.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Lik pappa ! Huvaligen för skräckisar :(

Men pumpan vågar jag se :)

Kramar

Pappa

2010-10-31 @ 20:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0