Hatar dessa kvallar..

Just nu vill jag bara ta ett flyg till Sverige & se alla mina vanner.
Ga ut & ha kul.
Ibland tycker jag verkligen inte om att bo har alls.
Vore det inte for Andrew skulle jag inte vara kvar.
New York ar underbart & jag alskar det har, men jag saknar att ha nara vanner runt mig.
Alla ar sa upptagna har.
Det ar alltid nagot som hander & det ar svart att passa in dagar som man kan traffas.
Spontanitet existerar inte riktigt.
Och jag har ju tyvarr inte nagon som bor nara att bara ringa till.
Det ar val nackdelen med mitt jobb. Att jag inte har kollegor osv som man traffar & blir van med.

Nagot bra ar dock att jag antligen fick till en Skype dejt med Fluket.
Och att jag imorgon ska ga pa Pumpkin Patch i New Canaan med mina gullepojkar.

Kommentarer
Postat av: mammi

Åhhhh, gumman, det gör ont i mitt hjärta!!!

2010-10-09 @ 02:40:49
Postat av: Hanna

Älskade vän! Erik hittade en app igår som vi båda måste ha! För mig kostar den 7 kr vet dock inte vad det kostar hos dig? Den heter "Whats app" med den kan man smsa, mmsa, och chatta GRATIS!!! Den använder sig av nätet inte telefoni. HUR bra som helst! Lite för bra för att vara sann! Då kan vi smsa varann och skicka bilder =) Puss

2010-10-09 @ 09:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0