HEEEEEEELG!

Jennyheeeeeeelg!
Underbart!
Det firades med att cykla hem medans regnet vrakte ner & det var backsvart ute.
Mysigt.
INTE!
Speciellt inte nar man cyklar bland New Yorks galna bilforare som blir annu varre nar det ar bokigt att ta sig fram.
Noll tollerans har dom + noll bra bilforaregenskaper.
1 - 0 till Sverige nar det kommer till bilar, trafik & allt som har med fordon & hjul att gora faktiskt.
Amerikanare suger pung i detta amnet.
Ursakta uttrycket..
Jag ar lite upprord serni.
Ska namligen ut & dricka ett par glas & kanske ata lite & just nu ser min frilla ut som en 80-talshardrockare & istallet for skor blir det gummistovlar.
Kul.
NEJ!

Men jag blir glad sa fort jag far ett glas med alkoholhaltig dryck framfor mig inne pa nagon sunkig bar.

Helg helg helg helg helg

Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

yes jag är med pigg nu :D haha ska vara i skolan om 50 minuter... urk!

2010-10-15 @ 09:11:46
URL: http://rieem.com
Postat av: Ida B

Hur är det med alkohol i USA? Får man köra bil när man har druckit? Hur mycket?

2010-10-15 @ 16:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0