Hungrig!

Det ar bara fornamnet det.
Jag ar utsvulten.
Kanns det som iallafall.
Och maten puttrar & kokar & steker..
Kanns som en evighet nu nar jag vantar.
Jaajaaa. Sa kan det vaaa.

Det ar nagot knas med min mobil IGEN!
Den stanger av sig lite till hoger & vanster.
Vill inte koppla upp pa internet & absolut inte Facebook.
Jag ar sa trott pa iPhones!
Blaaaaah.
Ska skaffa mig en hemtelefon istallet.
Och svarar jag inte nar man vill mig nagot far man testa den enda andra losningen att na mig,  plinga pa dorren!

Kommentarer
Postat av: pappa

det blir svårt för oss att plinga på dörren ;)

kan inte förstå att du ska ha sådan otur med tekniska prylar! kanske en robust pensionärs telefon, vore något ?

soliga karlstads hälsningar

pappa

2010-10-08 @ 10:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0