Kaffeeeee

Jag vet inte riktigt vad jag gor uppe redan.
Ar supertrott, men kan inte sova.
Da ar soffan varldens basta losning.
Kaffet ar precis klart & nyhetsmorgon pa tvn.
Det ar varit skottlossning i Chelsea/Manhattan & Yankees har akt ut serien.
Nu vet ni.

Hade en toppenkvall igar.
Bara jag & mannen pa dejtkvall.
Vi bowlade pa The Gutter har i Williamsburg. Riktig amerikansk bowling.
Banor fran 70-talet, country musik & kannor med ol.
Jiihaaa.
Jag vann forsta serien, han vann andra.
Sen drack vi en till kanna ol.
Gick till Mugs Ale House & at mat.
Var lite for virriga for att vistas ute, sa vi kopte en pumpa & traskade hem.

Sjukt bra kvall.
Sjukt kar ar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0