Oktober

Tank att jag varit sa uppe i allt som hander, sa jag helt missat att vi vandrat in i Oktober.
Galet.
Sa idag shoppade vi Halloween grejer.
Dags att borja pynta upp lite.
Det ar ju som sagt galet stort har & har man ingenting ses man som ganska konstig.
Eller kanske ar det bara jag som kanner mig konstig eftersom alla andra overpyntar.
Iallafall.
Nu har vi lite doskallar, oranga ljus & annat gojjs.
Dags att borja fundera pa utkladning till stora dagen.
Jag har aldrig tyckt om att kla ut mig, men efter forra aret nar vi kollade in paraden i Manhattan, vill jag inget hellre an att ha en superbra utkladnad.
Folk gar all in! Helt sjukt.
Spenderar massor massor med pengar & manga manga dagar, somliga sakert veckor pa att fa kostym osv att se ut precis som dom vill, altsa, precis som originalet.
Skit kul!

Ja.. Vi borjar som sagt att fundera pa saken & kul ar det.
Nu ar det tacos, Mad Men & efter det godis.
Inte vilket godis som helst dock utan Haribo!
Jajjeman. Ni horde ratt!
Jag har namligen funnit en affar som saljer lite europeiskt grejs.
Kaviar bland annat. Nu hatar ju jag det, men det var kul att se den bla tuben med lilla fula, gulhariga Kalle pa.
Ah. Lattroad ar jag.

Nej.
Tacos var det.

Kommentarer
Postat av: Nea

http://www.butik-hemlangtan.m.se/ Här kan du beställa alla möjliga saker från Sverige :)

2010-10-05 @ 12:20:47
URL: http://n34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0