Perfekt!

Det ar vad mina tander ar.
Wooohooooo.
Jag ar sa perfekt saaa.
Inte ville dom borra, bleka eller skrapa har inte.
Och jag som inte varit hos tandlakaren pa typ 3 ar!
Galet.
Maste fa skryta lite om detta!
Tack mamma & pappa for att ni larde mig borsta ordentligt vaaaaarje dag morgon & kvall.
Vi var hos en helt ny tandlakare idag & det var nog varldens basta.
Sa himla fint & personligt.
Maste vara en av dom basta i hela stan altsa.
Vi hade otrolig tur med vara lakare osv.
Andrew jobbade hart for att fixa dom basta.
Och gjorde saklart ett kanon jobb.
Sa snart ska jag val pa halsoundersokning.

Turligt nog sa tacker Andrews forsakring allt detta. Skulle varit apdyrt annars. Vi har till&med tandlakar-koll & att dom gor rent i munnen 2 ganger om aret.
Perfi!
Hur bra som helst!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Värdens bästa mamma & pappa det är vi det ;)

Grattis till tänderna !

Tur att ni har dessa försäkringar.

Sedan är det tur att du har en sån bra och härlig man i övrigt också !

Kramar i massor

Pappa

2010-10-08 @ 19:20:37
Postat av: Lukaskaroline

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-01-27 @ 08:48:16
URL: http://lukaskaroline.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0