Sjukling

inte jag inte.
Men lillbebis.
Usch sa jobbigt det maste vara att ha en super-rinnande nasa, som dessutom kliar & nysa hela tiden nar man bara ar 6 manader.
Stackars, stackars liten!
Jag har burit runt pa henne hela dagen sa hon skulle kanna sig lite battre.
Hoppas hon ar battre imorgon & hoppas att jag inte smittas.
Sista arbetsdagen imorgon & sen ar det efterlangtad helg.
Kanns som att denna veckan gatt superfort & har inte varit jobbig alls. Inte ens lite trott ar jag.
Vi har skojigheter planerade, sa jag langtar efter att slappa annu mer & bara njuta fullt ut.

Nu ska jag hoppa in i duschen & invanta man + thaimat.
Jag undrar verkligen hur jag kunde overleva i lilla Karlstad utan all denna fantastiska mat som finns har.
Nog for att vi har Thai & massa annat som ar riktigt gott, men det ar saaa langt ifran lika gott som den autentiska har.
Men Karlstad har ju manga andra saker som ar 10000 ganger battre an denna stad, som jag onskar att jag hade.
Sa det jamnar val ut sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0