Vet inte riktigt

vad jag ska blogga om.
Jag springer lite halvt mellan badrum, sovrum, kok & forsoker packa ihop mig for dagen.
Ar lite forvirrad.
Kanske for att jag sovit som en stock hela natten & vaknade upp innan larmet gick igang.
Det stammer liksom inte in pa mig.
Jag vaknar minst 18 ganger varje natt, ar torstig, eller kissnodig.
Jag vaknar absolut aldrig upp innan larmet (Dom tidigare 18 gangerna hander saklart inte i narheten av min larmtid)
& nar larmet gar i gang ar jag alltid dodstrott.
Vill somna om & sova hela dagen.
Det underliga ar, att en helg, eller en dag jag ar ledig, ar det ganska vanligt att jag vaknar sahar jobbigt tidigt & ar pigg.
Jag fattar inte det dar sovsystemet jag.

Nej nu kom jag helt bort mig.
Vad var det jag skulle skriva om fran borjan..?

Aja. Torsdag, sista jobbdagen for veckan, nu drar jag.
Wiihooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0