Mera Thai

Vi bestaller ju mat hela tiden som ni sakert markt.
All sorts mat.
Kinesiskt, Thai, Libanesiskt, Grekiskt, Italienskt, Amerikanskt,  Mexikanskt, Vietnamesitkst, Frankst..
Ja jag kan halla pa hur lange som helst.
Och jag alskar denna otroliga mix av mat.
MEN! Nu vill Jennsan borja laga maten sjalv.
Jag vill kunna fixa & trixa ihop dessa ratter & klura ut tricken som dom anvander sig av for att gora maten sa underbart god pa restaurangerna.
Idag testade jag Thai for andra gangen, men idag gick det inte alltfor bra.
Det var gott. Men inte perfi alls.
Friterade nudlar med kyckling & nagon slags wook/friterad gronsaksmix.
Nar jag sager friterad mat ar det inte deepfried i olja & bajs.
Utan det ar pa Thai-satt med agg, soja sas & sesamolja. Saaa gott!

Ah. Det var inte sa gott men jag forsoker :)
Dags att sova strax.
LAAAAAANG jobbdag idag.
Och massa sysslor att gora hemma.
PHEW!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Frankst? Är det Frank som lagar då el??? ;)

Löve youuuuuuuuuu!

2010-09-21 @ 19:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0