Muffins

Det blev muffinhysteri idag.
Jag hade kopt en "Groupon" pa ett stalle dar man fick valja 6 muffins.
I USA ar muffins ganska stora & ofta valdigt sota.
Vi var 3 personer som stirrade pa 6 muffins.
Eller nej. Vi var 4. Lillbebis var ju ocksa med.
Men hon far ju inte ata mat, sa hon raknas ju liksom inte.
Iallafall.
Det blev en muffinsdod & jag har matt lite illa resten av dagen.
Men det vart det vart!

Mamma & pappa ar nu ute pa middag pa en gullig italiensk restaurang som jag skickat ivag dom pa.
Hoppas verkligen att den ar okej!
Dom har ju firat 26-arig brollopsdag undertiden dom varit har & jag tycker att dom fortjanar lite mysig egentid.
Dagarna har varit ganska hektiska sedan dom kom & eftersom jag jobbar hela dagarna fortjanar dom nagot roligare an en seg Jenny i soffan.
Ja. Seg ar ordet. Fy i helskotta vad jag ar trott & gnallig. Haha.
Jag ska lagga mig tidigt idag igen (karringvarning!)
Men forst ska jag slanga mig i soffan med mannen, ata lite mat & avverka Mad Men-avsnitt.
Det kallar jag hogklassig tisdagskvall!

Kommentarer
Postat av: Catokaja

Very well done. I enjoyed the site.

2010-12-16 @ 09:38:38
URL: http://catokaja.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0