Noll koll

Jag hade ingen aning om att jag kunde rosta har i New York.
(Med tva prickar over o:et)
Det hade kannts sa ratt att ga dit & tycka till om vem/vilka som ska styra Sverige.
Aven om jag inte langre bor dar, sa vill jag ju att alla andra ska ha det bra.
Men som sagt, jag missade det helt.
Googlade for ett par dagar sen & fick se att sista dagen var dagen innan.
Sjalvklart.
SUCK!
Jaja, jag haller tummarna for ett rod/gront Sverige & kommer kika nyfiket pa internet.
Det ska sandas live pa en bar inne pa Manhattan, men jag har ingen lust att sitta dar, sa jag ska forsoka live-streama hemmifran.

Nu- The Curious Case Of Benjamin Button, har inte sett den an faktiskt.

Kommentarer
Postat av: pappa

benjamin , den var bra.

viktar mot dig gumman , aliansen!

må bästa gruppering vinna.

pappa

2010-09-18 @ 21:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0