Nu ar det dags

Idag borjar det.
Galenheten.
Idag kommer Andrews kusin med flickvan & vi ska ata middag ikvall.
Imorgon kommer mamma & pappa.
Pa torsdag kommer resten av varlden hit.
Som jag sagt tidigare, det ska bli kul, meeeeeeeeeen det ar mycket pa en gang.
Fredag-dag & lordag-dag ska jag ligga i min sang sa lange jag kan.
5 utekvallar i rad var det langesen jag hade.
Nej horrni. Det ar ju bara att ta tre djupa, le & tycka livet ar fantastiskt.
For det ar det ju.
Hepp hepp.
Ett tva, hejja pa.

Kommentarer
Postat av: bella

Hoppas allt är bra med dig Jennsan, kul med så mkt olika mat, jag saknar det haha, har suttit och kollat på gamla bilder halva dagen och jag mår dåligt haha, saknar skiten så förbannat mycket ibland! Måste tillbaka snart... Att flytta dit var det bästa jag gjorde, nu har jag dock träffat kärleken här hemma så jag njuter till fullo!



Du MÅSTE lägga upp bilder jag vill se hur ni bor :) Och hur du ser ut :D PUSS PUSS

2010-09-21 @ 17:25:04
URL: http://issie.blog.com
Postat av: mammi

Galet är ordet!!!!!

2010-09-21 @ 20:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0