Ny dag - nya tag

Vem var det som sa det?
Ar det fran en film?

Jag surade nastan hela kvallen igar.
Gjorde mig en stooooor bunke popcorn, kurade upp i soffan & glodde tv.
Som tur ar har jag en valdigt bra man i vissa situationer.
Han erbjod ett par kakor (jennys favoritkakor) & att vi skulle kopa en film.
Dock ar det inte mycket ute nu som vi inte redan sett, sa vi sag The Killers & den var saaaaaaaa dalig.
Fy vilken pissfilm.
Men men, det fick mig pa battre humor.
Och idag ar jag tillbaka som normal-jenny tror jag.
Sista dagen med jobb for denna veckan.
Kare gode nagon, gor den inte som de tva foregaende.
Det har inte varit skoj.
Lillbebis vill namligen inte sova.
Hon blir arg. ARG.
Skriker oronen av mig.
Det spelar ingen roll hur mycket jag vyssar, matar, gungar, leker, sjunger, puttar i vagn, bar henne i BabyBjorn osv osv.. hon ar alldeles for trott for att vara glad, men kan inte somna.
Stackars lilla lillskrutt.
Hoppas att idag blir battre.
Hoppas hoppas hoppas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0