Prutt

Inte en total bajsdag. Utan den ar bara lite pruttig.
Trist liksom.
Jag har handlat, stadat, tvattat, diskat.
Ja. Allt sant dar nodvandigt som det finns noll ork till ovriga veckan.
Inbillar mig fortfarande att jag ar sjuk varannan sekund & har inte riktigt nagra planer for kommande dagar.
Skulle sa hemskt garna aka hem till Sverige for lite svang, gung & drinkar.
Har en valdigt stark hemlangtan just nu.
Men det gar over & snart kommer mamma & pappa.
Sen aker jag ju faktiskt hem snart ocksa.
Tur ar det.
Tror att jag ska skeppa tillbaka nagra vanner + familjemedlemmar sa det blir lite mer fart har i stora applet.
Skulle mest troligt trivas 19835971% mer har om det fanns nagra av mina hjartan omkring.

Nej horrni, jag ska ta mig en virre for att liva upp min kvall & sen far vi se vart denna kvallen for mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0