Tack

Jag alskar era kommentarer!
Dom far mig att bli sa glad.
Det varmer i hela hjartat.
Kan knappt vanta tills jag far krama er allihop pariktigt snart.
Snart.. snart..
Ibland kanns vantan bara sa olidlig.
Det ar sa lange sen.
For lange sen.
Jaja..
Det ar fredag & det ar ledighet idag.
Det ar stormvarningar for New York & det ar ju lagom skoj.
Hoppas det blir milt.
Det ar ackligt varmt & fuktigt har nu igen, sa jag kan tanka mig att det behovs en urladdning.
Tror det kommer drabba New Jersey, Long Island & kusten ganska hart.
Lite otackt det dar med ovadrena i detta landet.
Sverige ar ratt javla bra altsa.
Jag tror att jag tycker Sverige ar bast.
Onskar mig nog lite mer Sverige i mitt liv.
Japp det gor jag.
Mer Sverige at Jenny.
Da skulle jag bli riktigt lycklig.

Kommentarer
Postat av: mammi

Håll i hatten!

2010-09-03 @ 22:39:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0