Conviction

Det började såklart inte regna idag, utan det var 20 grader & sol.
Jag traskade runt med stövlar & regnjacka eftersom jag var smart nog att kolla vädret imorse.
SUCK!

Nåväl. Jag har haft en superfin dag med lillbebis & nu har jag ätit middag med min sjukling, sett film & mumsat glass.
Vi såg Conviction med Hillary Swank. En sann historia om en man som får livstids fängelse för mord men är oskyldig & hans syster bestämmer sig för att studera till advokat & försöka bevisa honom oskyldig.
En väldigt fin film, men samtidigt hemsk.
Helt klart sevärd!

Dags att borsta tänderna innan jag däckar på soffan.

Kommentarer
Postat av: Me

Haha, vi verkar göra samma filmval! Såg Conviction häromdagen. Gripande historia och Hilary Swank är alltid sevärd. Om jag inte misstar mig så var det du som tipsade om Mildred Pierce hos Ebba, verkar lovande!

2011-04-06 @ 21:11:12
URL: http://seriously-ironic.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Me- lustigt :) ja jag tipsade om den! Såå bra! Se den!

2011-04-06 @ 23:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0