Godmorgon

Vi är tillbaka i New York.
Bagaget kom till LaGuardia. Vi kom till Newark
Efter 6 timmars spring på flygplatsen i Dallas, 5 olika flyg som blev inställda, så kom vi hem vid två inatt.
Det går inte att beskriva i ett blogginlägg hur mycket krångel vi haft. Helt sjukt. Vi satt inte ner en endaste stund på dom timmarna vi var i Dallas. Var så trött när jag kom hem att jag la mig ner i sängen & vaknade upp i samma position 4 timmar senare.
Önskar att jag hade en extra dag.
Men det finns garanterat dom som har det värre, så jag ska försöka att inte klaga.
Laddade kaffekokaren innan jag somnade, så jag har en ganska stor kanna att avverka.
Välbehövligt.

Hoppas ni har en fin start på denna veckan!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Det var iallafall ingen som planerat att fria ;)

2011-04-18 @ 14:34:45
URL: http://www.fatimaslillablogg.blogspot.com
Postat av: Jenny

Fatima - Jag tänker ALLTID på den händelsen när något med flyg krånglar, haha!

2011-04-19 @ 01:45:41
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0