Jobbiga situationer

Det finns 3 saker jag blir super-arg om jag glömt hemma när jag beger mig ut på stan. Nr. 1 - Näsdukar. Finns det något jobbigare än när näsan bara rinner & man inte har en näsduk?! Man snörvlar & kan inte slappna av förrän man hittat en butik där man kan springa in & köpa ett paket. Alternativt köpa en kaffe på Stabucks & sno med sig 18 servetter. Jag får mindre panik när detta händer för jag kan inte "dra in" snoret. Mamma präntade in i min hjärna att man minsann får öroninflammation då, så jag ställer mig hellre bakom ett hörn & gör ett såndan där äcklig luft-snytning. Haha Nr2 - Lypsyl. Jag köpte ett 10 pack & placerade ut ett i varenda väska samt jackficka för att undvika detta. Efter ett par veckor hade dock 7 av dom hamnat i samma väska (?) Så där stod jag på gatan med knallröda, svidande läppar, frenetiskt letande efter ett litet Lypsyl som räddning utan att hitta ett endaste. Nr3 - Solglasögon. Do I need to say more?

Kommentarer
Postat av: elsa

fin header !

spännande att du bor i NY ! :-D

2011-04-08 @ 17:43:27
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Elsa! :)

2011-04-08 @ 19:51:20
Postat av: elsa

SVAR. hahah aah, då kan vi bilda klubb^^

2011-04-08 @ 20:32:09
URL: http://elsaannakristina.blogg.se/
Postat av: Tom

följa varandra via bloglovin :)?

finblogg :DD



kram.

2011-04-08 @ 20:35:34
URL: http://kkungtom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Elsa - haha :) otroligt irriterande tillfällen! I-lands problem.



Tom - hur gör man det? Haha. Och tack!

2011-04-08 @ 21:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0