Kiss-hund

Min älskade Mally-moo är så himlans fin & underbar & jag älskar honom så innibomben mycket.
MEN!
Han kissar bara inomhus..
Det spelar ingen roll om jag går runt med honom i en timme ute, så fort vi kommer in kissar han.
Idag har vi tvättat x-antal tvättmaskiner. Bland annat soffklädseln. Ej roligt.
Förstår dock om lillkorven är orolig där ute & känner sig avslappnad här hemma så då lättar han på trycket automatiskt.
Det är nog mest jobbigt för att jag har huvudvärk & är yr. Men nu har jag knaprat piller & pillat i mig lite soppa, så vi ska ut på en kort tur nu igen & håll tummarna att han kissar!

Och just ja! Tack tack tack för alla så otroligt fina kommentarer!
Jag blir så himla glad så ni anar inte!
Mer mer mer sånt!
Nu är så gulliga att det värmer i hela hjärtat!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0