Kungligt bröllop

*Någon förde så hemskt mycket väsen tidigt imorse så jag steg upp & kokade kaffe.
Slog mig ned i soffan & knäppte på TVn.
PRECIS på pricken i tid till det kungliga bröllopet.
Jag tänkte ju såklart inte på tidsskillnad osv när jag läste att vigseln skulle börja klockan 12, men nu fick jag se iallafall.
Oj vad vacker hon var, Kate.
Och jag får alltid sådana där gråtkänslor nuförtiden när jag ser ett bröllop.
Fina känslor. Jag blir helt överväldigad.
Det går inte en sekund utan att hjärtat liksom snörper ihop & läppen börjar darra.
Inte hade jag något pampigt bröllop själv, men jag vet hur det känns den stunden när man ska säga "Ja" & det är så jäklans stort så det går inte att beskriva.

Hejja kärleken!

*läs. Kisskorv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0