Mildred Pierce

Vi har börjat kolla på den nya HBO-serien Mildred Pierce med Kate Winslet i huvudrollen.
Jag tycker att den verkar mysig & det är bara 5 eller 6 avsnitt som är 1 timme långa.

Nu är jag utvilad & redo för en ny arbetsvecka efter den slappaste helgen någonsin.
Tog mig en promenad sjäv idag eftersom Andrew bara hostar & snorar hela tiden.
Kikade lite butiker här i områded & njöt av solen.
När jag kom hem beställde vi pizza & mer intressant än så har inte denna dagen varit.

Den kommande veckan har jag mycket mer roligheter planerade & veckan därpå åker vi till Tucson på långweekend.
Sen när vi kommer tillbaka är det mindre än 1 månad till våran Honeymoon!

LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Mysigt med Tucson. Låter som nåt man hör på film hihi :)

2011-04-04 @ 08:40:59
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hannah - Ja det ska bli så fantastiskt skönt! Sol & bad! :)

2011-04-04 @ 13:17:24
URL: http://jennybenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0