Allt är perfekt

Vaknade tidigt av väckarklockan för en promenad med MallyMoo i Prospect Park.
Men altså.
Herregud vad vackert!
Det är som halva Central Park ungefär.
Vilket är gigantiskt!
Och det är lika grönt, lummigt & vackert.
Fullt med människor som springer, cyklar, promenerar & hundar överallt!
Hundarna har en stor egen lekplats där det finns pool & där dom kan vara utan koppel.
Så jäkla perfekt.
Efter en liten sväng i parken, gick jag hem, gjorde Nutella smörgåsar (hehe..) & nu sitter jag här & kollar på morgon-nyheter medan voffingen är ute i trädgården & rotar runt.

Ja men jag säger ju att allt är perfekt.

Så jäkla glad är jag!

Kommentarer
Postat av: mamsen

Det är ju precissåsom du sagtattdu vill attdet ska vara, sköönt för digmin älskade dotter,derärdu värd! Massa med kramar/ mamma

2011-08-30 @ 19:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0