Burts Bees

Jag har alltid haft problem med fet/torr hy & tampats med pormaskar/blemmor väldigt länge.
Supertrist när man blir äldre.
Det har givetvis blivit bättre, men i perioder kommer det alltid tillbaka & det är så tröttsamt!

För ett tag sen hörde jag många bra ord om Burts Bees "Acne Solution", så jag köpte mig en flaska & det är den bästa krämen jag någonsin haft.
Det finns NOLL trista pluppar i ansiktet nu.

Jag älskar även Burts Bees "Coconut Foot Creme" & "Beeswax Lip balm tin"







Helt naturliga produkter som verkligen funkar.
Dom kostar inte heller en förmögenhet vilket är väldigt bra!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Vart köpte du din acne solution? Skulle verkligen uppskatta ett svar! :)

2011-08-27 @ 18:49:28
Postat av: Jenny

Amanda- Såklart du ska få ett svar! :) Jag Köper produkterna från Soap.com här i NYC. Men dom finns också på Duane Reade pharmacies, Target & Nordstrom Rack. Kram på dig & tack för frågan!

2011-08-27 @ 20:02:54
URL: http://jennybenny.blogg.se/
Postat av: Amanda

Okej! Det är ett stort problem att få tag på just acne solution-serien i Sverige. Den finns inte att beställa på Bert's bees hemsida. Tack för svaret! Ha det bra, kram!

2011-08-28 @ 21:18:37
Postat av: Amanda

Hej! Det här är kanske lite mycket begärt och du behöver absolut inte känna dig tvungen till detta men det skulle vara otroligt snällt om du skulle kunna köpa tre produkter ur acne-solutionserien och skicka till mig i Sverige. Jag står självklart för alla kostnader så som frakt och kostnaden av produkterna! Jag förstår verkligen om du inte vill göra detta men det kanske är värt att fundera på? :) Kram

2011-08-31 @ 17:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0