Första konserten

Igår var mitt lilla bär på sin första konsert.
Vi hjälpte till med Cody Simpsons merch när Disney firade 15 år på en sluten fest på Hard Rock Cafe.
Det var en massa Disney-barn-kändisar som jag inte hade en aning om vilka dom var, rika pappor med småbarn som sprang runt & kändis-syskon ungefär.
Intressant mix.
Vi fick oss väldans god mat & jag fick även bubbelvatten. Tjoho!
Sen uppträdde dom 12 (?) åriga artisterna & alla skrek som man gjorde åt Back Street Boys & Spice Girls på min tid.
Inte precis vad jag önskade skulle bli lillens första konsert, men efter noga internetsökande så kom vi fram till att hörseln är inte utvecklad än, så det var ingen fara på taket.
Phew.

Första konserten med lite hörsel kommer bli The Big 4 på Yankee Stadium.
Gissa om Andrew är nöjd med det?



Här är han förresten med Stephen Baldwin igår.
Har ni sett 30 rock? Adam Baldwin, hans bror, är chefen i Tv-serien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0