Godmorgon!

Torsdag morgon vilket vanligtvis innebär sista arbetsdagen för moi.
Men inte idag. Jag ska jobba en sväng imorgon också. Snäll är jag!

Längtar efter en sovmorgon & bara ligga på soffan.
Pannkakor vill jag ha tror jag.
Svenska pannkisar.

Imorgon, tidigt på morgonen, kommer flyttfirman att dumpa av en massa platskartonger som vi ska börja packa i.
Exakt en vecka har vi på oss att stoppa ner alla ägodelar.
Lite blandade känslor är det.
Jag minns hur lyckliga vi var när vi flyttade in här & hur otroligt glada vi var av att äntligen vara tillsammans jämt.
Även om vi tröttnat lite på området & kommer få en väldigt stor, fin, lägenhet nu, så känns det lite vemodigt.

Dessa känslor!!

Jag skyller på hormonerna.

Övrigt i helgen så ska vi äta brunch med fina vänner i East Village & träffa våra nya hyresvärdar & säga till vad vi vill att dom ska fixa till i lägenheten.
Kanske hinns det med en bio eller pizza i parken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0