Kiwi & korv

Pizzasalladen blev faktiskt ganska bra för er som undrat!
Den blev dock inte sådär supersyrlig som jag vill ha den. Men med lite övning så blir det nog väl.
Slår vad om att mina cravings försvinner i lagom tid till att receptet är perfekt.

På tal om cravings!
Detta är ju helt sjukt ju.

Idag fick jag ett helt galet sug efter korv.
Grillad korv med bröd.
Jag kunde inte slå ifrån mig tanken. Inte en chans!
Det gick några timmar & tillslut kände jag mig arg för jag ville ha korv med bröd SÅ mycket.
Så jag påbörjade en jakt efter korv som liknar den vi har i Sverige.
Inte lätt kan jag säga!
Men tillslut hittade jag ett paket & jag sprang nästan tillbaka för att tillaga ett par stycken.

Det var det godaste jag ätit på länge.. (?!?!)
Ungefär som en gourmetmåltid.

Det finns nog inget mer att tillägga till det.

Sedan har jag börjat äta väldigt mycket plommon & kiwi också.
Och Leksandsknäcke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0