Måndag igen

Då var sista helgen i lägenheten över.
Vi beställde favvo-pizzan igår kväll & kollade på filmen Juno & sen True Blood.
Himla bra sätt att avsluta helgen.

Jag drömde inatt igen om nya lägenheten & jag blir tokig det!
I drömmen hade dom knappt städat & allt var så smutsigt & äckligt att jag fick panik.
Sen var det knappt målat & det som var målat, var med en tjock, klibbig, vit, färg..
Sen hade någon möblerat om i köket så vårat nybeställda köksborg inte fick plats.
Sådär fortsatte det & jag fick panik.
Redan vid 6 bestämde jag mig att nu får det vara nog med oroligheter & dåliga tankar, så jag gjorde iorning en macka, tog hunden & gick ut på promenad.
Uppfriskande!

Jag har verkligen svårt att skaka av mig dåliga drömmar.
Någon annan som kan gå runt & gnaga på något som inte är verklighet i flera timmar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0