Min dag.

Onsdagen har snart passerat & det har varit en ganska upp&nervänd dag.

Mally var som tidigare sagt, SVART & täckt i lera imorse, så all min tid gick åt att bada honom.

Nya bearnaisesåsen smakade STRUTS. Jag har nu kommit till insikt att era kommentarer kommer bli min verklighet.
- Jag ska laga min egen sås.

Andrew kom hem från sin resa & möttes av en hund som spytt, bajsat osv i hela köket.
Jag kom hem strax efter & det var inte roligt..

Vi öppnade en stor beställning från SOAP.com (nödvändigheter till hemmet) & nagelborttagningsmedlet hade helt runnit ut i hela kartongen.

BRA SAK - Allt var inte alls förstört, men vi får dubbel upplaga skickad inom ett par dagar.

Andrews fina vän Daxx, som spelar i Cheap Trick är i NYC & vi ska på middag.
Dock trodde vi att det var imorgon (!!) så stressen är ganska påtaglig.

Jag sträckte mig såklart i nacken när jag i panik duschade & nu börjar jag känna nackspärren komma. NEEEEJ!

Jag försöker febrilt lära mig blåsa håret platt, istället för att använda plattång & det går bättre än förväntat.

Måste återgå till mitt hår-mästervärk.

Ville bara ge er en liten uppdate & vila nackspärret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0