Ny cykelväg

Idag cyklade jag till jobbet & det var ljuvligt!
Cykelbana hela vägen & massa hurtiga cyklister överallt.
Alla följer reglerna & det är som i en annan värld.
Inte djungelns lag.
Jackpot!

Och det var lummiga träd, fina hus, restauranggator & annat som jag passerade.
Så hääärliiigt!
Allt är så bra än så länge.
Trots alla motgångar så känns det bara BRA nu.

Städfirman kommer & grovstädar hela Onsdagen, kyl/frys kommer på Torsdag & under helgen kommer målarna för att fixa det som inte blev klart.
Så nästa vecka när vi kommer hem från Chicago bör allt vara tipptopp!

Tjohooo!

Och då kanske kanske jag vill börja pilla lite på lillkorvens rum.. :)

Kommentarer
Postat av: hannah

Tjohooo på det! :)

2011-08-30 @ 07:29:28
URL: http://gingertea.blogg.se/
Postat av: Anna J

Gud va härligt! :)

Du, jag undrade bara, jag har följt din blogg ett tag men jag har aldrig lyckats lista ut vad du jobbar som :) så om det inte finns någon anledning till varför du inte säger det, vilket jag så klart respekterar i sådana fall, så skulle jag gärna vilja veta! :)

2011-08-30 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0